برند سرا

فروش لباس مارک

برند سرا

فروش لباس مارک

فروشگاه مجازی

بایگانی

۴۰ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۱۶
تیر

عینک لوکس تانیا

شیکسون

عینک بسیار لوکس و زیبای تانیا ساخته شده از مرغوبترین مواد و متریال می‌باشد. تمامی قطعات استفاده شده در این محصول مطابق استانداردهای روز جهان میباشد که برای سلامت چشمان هموطنان ایرانی تهیه شده است. لنزهای به کار برده شده در این عینک آفتابی دارای دقت اوپتیکی و ظرافت بسیار و مقاومت بالا براساس استاندارد US FDA REG 21C FR801/410 می‌باشد. فریم‌ها توسط بهترین طراحان و از مواد مخصوص طراحی شده‌اند که بتوانند ضامن راحتی و همچنین مقاومت مکانیکی (برای محافظت لنزها از فشار خارجی) باشند. این عینک در 2 رنگ طلایی و نقره‌ای عرضه شده است، در ضمن بسته‌بندی این عینک فوق العاده شکیل بوده و شامل دستمال، کیف مخصوص و یک جعبه بسیار شیک و زیبا می‌باشد که بسیار مناسب برای هدیه دادن است.

قیمت: 61,000 تومان

خرید از شیکسون


  • babak dargahi
۱۶
تیر

دستبند نگین رنگی 8923

شیکسون

سنگ‌های رنگی این محصول، نگاه‌ها را به سمت خود می‌کشاند. نوع طراحی این دستبند به گونه‌ای است که در عین سادگی جزو مدل‌های شیک و مجلسی محسوب می‌شود. جنس این دستبند استیل درجه 1 بوده و دارای رنگ ثابت می‌باشد.

قیمت: 99,000 تومان

خرید از شیکسون


  • babak dargahi
۱۶
تیر

مانتو بهاره ‌Dors

شیکسون

مانتویی خاص و زیبا با پارچه‌ای طرح‌دار که مناسب برای فصل زیبای بهار است. با فرا رسیدن فصل بهار و زیبایی‌هاش اگر می‌خواهید با طبیعت همراه باشید و ظاهری زیبا داشته باشید یکی از رنگ‌های این مانتو را امتحان کنید. این مانتو از پارچه‌ای آهار دار دوخته شده است که باعث می‌شود مانتو زیباتر بر تن شما دیده شود. دکمه‌های این مانتو ریلی است. برای زیبایی بیشتر کار، از تک دکمه‌ای در جلوی آن استفاده شده است.

قیمت: 105,000 تومان

خرید از شیکسون


  • babak dargahi
۱۶
تیر

کیف پاسپورتی طرح شنل

شیکسون

یک کیف سبک و راحت برای همراهی شما در کنار فعالیت های مختلف. این کیف از جنس ورنی و چرم مصنوعی بوده و از دو رنگ مشکی و سفید تشکیل شده است. ابعاد مناسب و جادار بودن از مزیت های این کیف است.

قیمت: 109,000 تومان

خرید از شیکسون


  • babak dargahi
۱۶
تیر

مانتو تافته ژاکارد

شیکسون

با توجه به فرا رسیدن فصل بهار، استفاده از مانتوهای سنتی و گلدار رونق خاصی پیدا می‌کند. مانتوهای طرح‌دار که طرح و زمینه‌ی اصلی آن را گل‌های رنگارنگ و زیبا تشکیل می‌دهد، بسیار مورد استفاده بانوان به ویژه دختر خانم‌های جوان قرار می‌گیرد. این مانتو نیز با طرح گل در قالب سه رنگ زیبا و جذاب در شیکسون عرضه شده است.

قیمت: 123,000 تومان

خرید از شیکسون


  • babak dargahi
۱۶
تیر

مانتو جلوباز کد 739

شیکسون

این مانتو از دو قسمت تشکیل شده که قسمت جلوی آن به رنگ مشکی و پشت آن سفید رنگ می‌باشد. با توجه به مدل و دوخت بی‌نقص آن می‌توان گفت از جمله مانتوهایی است که برای مهمانی و یا قرارهای مهم رسمی مناسب می‌باشد. این مانتو به صورت جلو باز استفاده می‌شود ولی با وجود قزن‌های کوچک می‌توان به شکل جلو بسته هم استفاده کرد. این مانتو قابلیت ست کردن با انواع شال و روسری سفید یا مشکی و شلوارهای کتان یا ساپورت دارد.

قیمت: 178,000 تومان

خرید از شیکسون


  • babak dargahi
۱۶
تیر

کفش پاشنه بلند کد 229

شیکسون

کفش های پاشنه دار همیشه جزو انتخاب های اول خانم های شیک پوش می باشد. معمولا کفش های پاشنه دار شما را کشیده تر، بلند قامت تر و خوش اندام تر نشان می دهند بهمین دلیل برای مجالس مهمانی و قرارهای رسمی همواره انتخاب کفش پاشنه دار هوشمندانه خواهد بود. کیف دستی ست این کفش نیز در همین فروشگاه ارائه شده است.

قیمت: 125,000 تومان

خرید از شیکسون


  • babak dargahi
۱۶
تیر

مانتو ژاکارد 68

شیکسون

مانتویی با طرح کلاسیک که زیبایی بی‌نظیری را داراست. نکته‌ی جالب توجه در این مانتو استفاده‌ از پارچه‌ ایست طرح‌دار، که این طرح در تار و پود پارچه خود را جای داده است.در این مانتوی خوش دوخت، برای داشتن تن‌خوری زیبا، از برش عصایی هم در قسمت جلو و هم در قسمت پشت استفاده شده است. مدل یقه‌ی این مانتو نیز طبق الگوهای یقه بلیزر دوخته شده است.

قیمت: 126,000 تومان

خرید از شیکسون


  • babak dargahi
۱۶
تیر

شلوار جین ترک skinny کد 730

شیکسون

شلوار جین یا Denim همواره در کمد لباس خانم ها و آقایان شیک پوش وجود دارد. شلوار کد 730 نیز با جنس عالی و مدل فوق العاده خود برای خانم های شیک پوش گزینه مناسبی خواهد بود. این شلوار جین ساخت کشور ترکیه بوده و به صورت فیت کات برش خورده است که به کالج و کفشهای اسپورت ظاهر فوق العاده ای برای شما فراهم میکند.

قیمت: 127,000 تومان

خرید از شیکسون


  • babak dargahi
۱۶
تیر

کفش مردانه هرس

شیکسون

این کفش علاوه بر اینکه کفش بسیار سبک و راحتی است، از ظاهری بسیار شیک نیز برخوردار می‌باشد. کفشی که بی‌شک هر کس با دیدن آن حس خوشایندی داشته و به آن علاقمند می‌شود.این کفش زیبا را می‌توانید با شلوار جین و یا کتان ست کرده و زیبایی ظاهر خود را بدین وسیله تکمیل نمایید.این کفش با رنگ سرمه‌ای در شیکسون عرضه شده است.

قیمت: 135,000 تومان

خرید از شیکسون


  • babak dargahi
۱۶
تیر

مانتو جلو باز

شیکسون

با توجه به فرا رسیدن سال جدید و روزهای زیبای بهاری، معمولاً بانوان خوش ذوق ایرانی در تکاپوی تهیه‌ی مانتویی شیک و درخور هستند تا در بازدیدهای عید خود با ظاهری آراسته ظاهر شوند.این مانتوی جلو باز دارای ظاهری شکیل و تن‌خوری زیباست که بی‌شک ظاهری رسمی به شما می‌بخشد. مانتویی که با ترکیب دو رنگ در کنار هم به مانتویی منحصر بفرد تبدیل شده است.

قیمت: 139,000 تومان

خرید از شیکسون


  • babak dargahi
۱۶
تیر

شلوار کتان کد 521

شیکسون

شلوار سفید از جنس کتان کشی به زیبایی تمام بر تن شما می نشیند. رنگ سفید این شلوار بسیار مناسب برای فصل بهار و تابستان می باشد بویژه که با مانتو های رنگ روشن بهترین انتخاب شلوار سفید خواهد بود.

قیمت: 139,000 تومان

خرید از شیکسون


  • babak dargahi
۱۶
تیر

پیراهن مردانه طرح 29

شیکسون

جمله‌ای معروف را حتماً بارها شنیده‌اید که "سادگی همیشه زیباست و همیشه مد است. " این پیراهن نیز در عین سادگی بسیار شیک و شکیل می‌باشد. دوخت پارچه‌ای آبی رنگ بر روی یقه و قسمت‌هایی از پیراهن حالتی اسپورت به آن بخشیده است که می‌توانید به همراه شلواری جین آن را ست نموده و ظاهری زیبا داشته باشید. دوخت این پیراهن با دقت بالایی انجام شده و پیراهن دارای کیفیت بالایی می‌باشد که در اثر شستشو رنگ آن ثابت می‌ماند.

قیمت: 140,000 تومان

خرید از شیکسون


  • babak dargahi
۱۶
تیر

پیراهن مردانه طرح 64

شیکسون

این پیراهن از جمله پیراهن‌های اسپورت سایت شیکسون می‌باشد که از پارچه‌ی کتانی بسیار عالی تهیه شده است. بر روی قسمت مچ آستین این پیراهن، جا دکمه‌ای تعبیه شده که در صورت تمایل می‌توانید آستین خود را به صورتی زیبا جمع نموده و توسط دکمه‌ی دوخته شده بر روی آستین آن را ثابت نگه دارید.طرح پارچه‌ی این پیراهن خال خالی بوده و در شش رنگ مختلف و زیبا عرضه شده است.

قیمت: 141,000 تومان

خرید از شیکسون


  • babak dargahi
۱۶
تیر

پیراهن مردانه طرح 15

شیکسون

بی شک در بین لباس‌های شما پیراهن‌هایی با طرح چهارخانه به رنگ‌های مختلف وجود دارد. داشتن چندین پیراهن از این نمونه با رنگ‌های مختلف به شما این اعتماد به نفس را می‌دهد که هر لحظه ست رنگی دلخواه و مورد نظرتان را بوجود آورید. این پیراهن چهارخانه نیز شش رنگ مختلف دارد که به شما این امکان را می‌دهد که ترکیب رنگی مورد نظرتان را خریداری کنید.این پیراهن به صورت جذب بر تن می‌نشیند.

قیمت: 143,000 تومان

خرید از شیکسون


  • babak dargahi
۱۶
تیر

مانتو جلوباز طرح دار کد 784

شیکسون

مانتویی خنک و خوش دوخت که به زیبایی بر تن می‌نشیند و مناسب استفاده در فصل گرم می‌باشد. به کار رفتن پارچه طرح آبرنگی در پایین مانتو و پایین آستین‌ها ظاهری زیبا به آن بخشیده است و آن را از سادگی خارج کرده است. این مانتو جلو باز را می‌توان با استفاده از قزن‌های تعبیه شده در آن به صورت بسته نیز مورد استفاده قرار داد. این مانتو جیب و کمربند ندارد

قیمت: 148,000 تومان

خرید از شیکسون


  • babak dargahi
۱۶
تیر

مانتو جلوباز طرح دار کد 718

شیکسون

مانتوی شانتون طرح دار یکی از محصولات فوق العاده شیک مناسب فصل گرما می‌باشد. طراحی ویژه این مانتو در کنار استفاده از پارچه شانتون که در فصل گرما بسیار خنک است از ویژگیهای این مانتوی زیبا می باشد. جلو باز بودن این مدل به شما این امکان را می دهد که با انواع شومیز و شلوار جین یا کتان ظاهری فوق العاده برای خود فراهم کنید. این محصول در دو رنگ سفید و نسکافه‌ای در شیکسون موجود می‌باشد.

قیمت: 155,000 تومان

خرید از شیکسون


  • babak dargahi
۱۶
تیر

مانتو جلوباز ترکیبی کد 648

شیکسون

مانتویی منحصر به فرد که با ترکیب رنگی خاص زیبایی آن دوچندان است. این مانتو به زیبایی بر تن می‌نشیند و شما می‌توانید از این مانتو به عنوان پوشش مناسب در مجالس رسمی و مهمانی استفاده نمایید. رنگ‌های به کار رفته در این مانتو به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی ست زیبایی تشکیل دهید. این مانتو دارای یک قزن در قسمت جلوی شکم می باشد. جنس آن طوری می باشد که مناسب فصل بهار و تابستان و اوایل پاییز می باشد.جیب و کمربند ندارد.

قیمت: 185,000 تومان

خرید از شیکسون


  • babak dargahi
۱۶
تیر

مانتو جلو باز کد 754

شیکسون

این مانتو از دوخت تمیز و مزونی برخوردار است. ترکیب زیبای پارچه شانتون و دانتل و همچنین استفاده از دو رنگ مشکی و کرم، زیبایی چشم نوازی به این مانتو بخشیده است. این مانتو مناسب مهمانی‌ها و قرارهای رسمی می‌باشد. اگر مدل جلوباز مد نظر شما نیست می‌توانید به وسیله قزن‌های ریز تعبیه شده در مانتو آن را به صورت بسته نیز استفاده نمایید.

قیمت: 187,000 تومان

خرید از شیکسون


  • babak dargahi
۱۶
تیر

مانتو حریر کد 619

شیکسون

اگر به دنبال مانتویی خاص و متفاوت برای روزهای دلپذیر و گرم بهار و تابستان هستید، عکس‌ها و ویژگی‌های این مانتو را به دقت بررسی نمایید. مانتویی بسیار زیبا، دوخته شده از حریری با کیفیت بالا که زیر آن از آستری طلایی رنگ استفاده شده است.رنگ‌های شاد این مانتو سرشار از انرژی هستند و انعکاس آن‌ها در چهر‌ه‌ی افراد، به آن‌ها شور و نشاط فراوانی می‌بخشد.

قیمت: 99,000 تومان

خرید از شیکسون


  • babak dargahi